Monday, July 2, 2012

Ece Ajandasi (Vol.1)

Ismini söylemek zor, dikkat etmezseniz agzinizdan "Eje Acandasi" cikabilir.

Yillariiin Ece Ajandasi. Her sene Aralik basindan itibaren döne dolasa, yana yakila aradigim canim ajandam. 

Bana reklamlarini yapayim diye para verip ürün göndermiyorlar, ben gönülü olarak methediyorum.

2000'li yillarin basindan itibaren (ki üniversiteye girdigim yillara denk gelir) Muhtira serisine gönül verdim. Lastikli, kirmizi deri olan, yapraklari altin yaldiz olan o seri aklimi basimdan aldi. 

Bu arada Avrupa'da onu bulmak öyle zor ki! Ece Muhtirasi yerine Moleskine al demeyin bana, asla yerini tutmuyor. Önceki sene satis-pazarlama müdürleri Hülya Hanim'a mail atip bulamadigimi bildirmistim. O da bana bir iki ipucu vermisti. 

Gecen senin sonlarina dogru anladim ki, bu ufak defter bana yetmemeye basladi. Ama aliskanliklarimi kolay terk de edemem. Aklim daha büyük bir defter almami, kalbimse kücük dostumdan ayrilmamami söylerken, Kitapyurdu'na siparisimi Muhtira serisi icin verdim. 

Onu yerine Akcay Dizisinden siyah deri bir defter geldi. Her ne kadar bekledigim bu olmasa da aslinda gercek ihtiyacim iste buydu!Yilin ilk günerinden bu yana birbirimizden hic ayrilmadik. Zaman yönetimi adina eger birseyler biliyorsam, bunu bu harika defter kolaylastirarak ögretti.

janetaliriza.blogspot.com
Bakalim bu sene onu yine Evropa topraklarinda mi arayacagim Aralik geldiginde, yoksa canim ülkemde mi?

Sevgiyle kalin,
Janet.

No comments:

Post a Comment